هنرمندان کشورمان استقلالی هستند یا پرسپولیسی


بهرام رادان
به شدت فوتبالی است.فرصت گیر بیاورد با رفقایش فوتبال بازی می کند و یک استقلالی دو آتیشه است. هر جایی که صحبت از فوتبال و استقلال و پرسپولیس باشد سینه چاک از استقلال طرفداری می کند. اما او به خاطر اتفاق های حاشیه ای که امکان دارد در ورزشگاه برایش بیافتد
استادیوم نمی رود

بهرام رادان استقلالی
پرستو صالحی :
 از آن دختر هایی است که همه جوره فوتبال را دنبال می کند. چه خارجی چه داخلی، اما اگر درباره فوتبال داخلی از او نظر بخواهید متوجه می شوید که دارید با یک طرفدار سینه چاک استقلال حرف می زنید
پرستو صالحی
پژمان بازغی :
اگر از آن دسته افرادی هستید که مرتب به استادیوم می روند، حتماً پژمان بازغی را در استادیوم دیده اید. ولی در بازی های پرسپولیس، چون حسابی پرسپولیسی است و با کسی هم شوخی ندارد. با خیلی از بچه های فوتبالی رفیق است. مخصوصا حسین هدایتی !
پژمان بازغی پرسپولیسی
کامبیز دیرباز:
 اگر خیال می کنید پژمان بازغی تنهایی برای تماشای بازی های پرسپولیس به استادیوم می رود،  سخت اشتباه می کنید. کامبیز دیرباز بدتر از پژمان پرسپولیسی است. طوری که قبل از بازی های دربی همیشه  با رفقای استقلالی اش کل کل راه می اندازد. البته معروف است که بعد از شکست های پرسپولیس مقابل استقلال تلفن رفقای استقلالیش را جواب نمی دهد!
کامبیز دیرباز پرسپولیسی
سام درخشانی:
سام هم یکی از دوستان نزدیک کامبیز دیربار و پژمان بازغی است اما تنها فرقی که با این دو دارد این است که استقلالی است. فقط بازی های دربی را همراه رفقایش می رود .

سام درخشانی استقلالی
محمدرضا شریفی نیا :
این یکی هم از آن دسته بازیگرانی است که کمتر می شد فهمید طرفدار کدام تیمی است. اما این اواخر ماجرا لو رفت. او که اتفاقاً تهیه کننده فیلم مستند سلطان هم هست توی جلسه ای که به خاطر این فیلم برگزار شده بود عنوان کرده بود که او یک استقلالی است ولی به خاطر اسطوره ای به اسم علی پروین تهیه کنندگی فیلم سلطان را به عهده گرفته است.
محمدرضا شریفی نیا استقلالی
مهراوه شریفی نیا:
دختر بزرگ محمدرضا شریفی نیا هم از آن فوتبالی ها است. همین سال گذشته که مسابقه های فوتبال جام جهانی توی سینما ها پخش می شد،طرفدار دو آتیشه اسپانیا بود و بازی های اسپانیا را در سینما تماشا می کرد. اما توی فوتبال داخلی یک پرسپولیسی است و همیشه اهل کل کل...

مهراوه شریفی نیا
امیر جعفری :
این یکی اگر بین دو سه تا پرسپولیسی بیافتد ، طوری از استقلال دفاع می کند که انگار مربی این تیم است.استقلالی بودن امیر جعفری کاملاً رو است. همه جا اگر بحثی پیش بیاید، درباره فوتبال و قرمز و آبی، با صدای بلند استقلالی بودنش را فریاد می زند.
امیر جعفری استقلالی
لاله اسکندری :
او در مصاحبه ای گفته: شدیداً استقلالی هستم، حتی در روز بازی تاریخی ایران و بحرین از تماشاگران ویژه بازی در استادیوم هم بود .
لاله اسکندری استقلالی
نفیسه روشن
او طرفدار پرو پا قرص پرسپولیس است
نفیسه روشن
شیلا خداداد
این هنرمند محبوب کشورمان هم از کودکی طرفدار پروپاقرص استقلال بوده
شیلا خداداد
بهنوش بختیاری
هنرمند طنز کشورمان طرفدار دو آتیشه پرسپولیس است
بهنوش بختیاری
سحر قریشی
همونطور که در عکس می بینید سحر قریشی طرفدار پرو پا قرص تیم استقلال است
سحر قریشی
مصطفی زمانی
مصطفی زمانی هم پرسپولیسی است
مصطفی زمانی
محسن افشانی
او در جایی گفته پرسپولیسی هستم آن هم از نوع دو آتیشه .
محسن افشانی
عادل فردوسی پور
عادل خان هم که پرسپولیسی پروپاقرص هستند
عادل فردوسی پور
مزدک میرزایی
مزدک درست برعکس عادل, استقلالی است و درست برعکس او میخواهد ثابت کند که استقلالی نیست و ادای پرسپولیسی ها رو در می‌آورد .
مزدک میرزایی


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: